loading...

سر بلاگ

سر بلاگ

Alishmas Madyoonam Be To

Modir بازدید : 147 دوشنبه 21 تیر 1395 : 19:28 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی مدیونم به تو

سوپرایز بزرگ صبا موزیک ، دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام مدیونم به تو همراه با تکست و کیفیت عالی

موزیک ،ملودی و تنظیم : مهدی جهانی ، ترانه سرا : مهدی جهانی و اردلان طعمه

Download New Song By Alishmas And Mehdi Jahani Called Madyoonam Be To Whit Text On Saba-Music

علیشمس و مهدی جهانی مدیونم به تو

تا امروز از هرکجای شهر آثار بسیار هیت «علیشمس» و «مهدی جهانی» به خصوص قطعه ی

«آروم آروم» را زیاد شنیده اید این دو هنرمند پس از انتشار این قطعه ی پر طرفدار قطعه ی دیگری

با عنوان «آدم بدی نبودم» را منتشر کردند و هم اینک با وقفه ای کوتاه آهنگ جدید خود با عنوان

«عادت کردم» را در اختیار مخاطبانشان قرار خواهند داد

پخش شد…

متن آهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام عادت کردم

ای جان ای جان , اگه از هم جدا باشیم حاله من خیلی بد میشه
نمیدونم میتونی تو بمونی تا همیشه
عادت کردم به همین خنده ی زیبات عادت کردم ای جان ای جان
عادت کردم به آروم بودن چشمات عادت کردم ای جان ای جان
عادت کردم به همین خنده ی زیبات عادت کردم ای جان ای جان
عادت کردم به آروم بودن چشمات عادت کردم ای جان ای جان
بهت عادت کردم من راحت تر از تو با هیچکی نیستم منه لامصب
وابستم وقتی دوری طاقت کم دله من تو رو باور کرد
حتی استراحت بی تو دیگه حالش نی
چه جوری بخوابم وقتی سرت رو بالش نیست
وقتی هستی خوب وقتی نیستی اخما تو همو همه لباسا مشکی
وقتی صبح پا میشی کنار منو راه میریم کنار هم تو خیابون همه چشما رو مائه
راه میریمو این شهر خوشحاله به خودش میباله که تو دلش مارو داره
الان به تو دارم یه حسی که نمیدونم داره چه اسمی
ولی تو باید ماله من باشی آره شده به هر طلسمی
تکست آهنگ عادت کردم علیشمس و مهدی جهانی

دانلود آهنگ آرتا و کوروش به نام اداس
دانلود آهنگ جدید وانتونز (آرتا و کوری) به نام اداس
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای گروه وانتونز به نام اداس
Downloade Ahange Jadide Wantons (Arta Ft. Koorowsh) Be Name Adaas

Wantons (Arta Ft. Koorowsh) - Adaas

دانلود آهنگ جدید وانتونز به نام Adaas ، آهنگ کوروش وانتونز و آرتا به نام Adaas یا اگه درست خونده باشیم اداس . هنوز معلوم نیست که آرتا عضو گروه وانتونز هست یا نه برای همین هنوز نمیدونیم باید بنویسیم: آهنگ وانتونز اداس یا بنویسیم آهنگ آرتا و کوری اداس، کلمه اداس هم به نظر می رسه که از کلمه ادا و اطوار آمده باشد ، البته یه چیزی مُد شده تو رپر ها هر چی نا مفهوم تر باشه اسم کار و ترانه ها طرفدارای بیشتری داره و گروه وانتونز و آرتا می شه گفت از سر دم داران این راه هستند، البته هنوز هم مشکل داریم در مورد اسم کار، که آیا اسم کار عدس نیست؟ یعنی آهنگ جدید وانتونز به نام عدس یا آهنگ کوری و آرتا بنام عدس، یا اصلا باید اسم کوروش وانتونز نوشته بشه یا کوری وانتونز یا کوری خالی یا اینکه باید آرتا وانتونز بنویسیم یا آرتا خالی، خلاصه مشکلات زیادی جلوی راه سایت های موزیک قرار دادن دوستان عزیز و پرطرفدارمون در عرصه رپ و روز به روز هم این چیثزها نا مفهوم تر می شه، آرتا خواننده اداس و کوروش خواننده اداس با قرار دادن این عکس در صفحه اینستاگرام شخصی خود خبر از انتشار آهنگ Adaas دادند. گفتنی است آرتا و کوروش وانتونز بزودی آهنگی و موزیک ویدویی در آلبوم جدید کمپانی ۱۳ با هم خواهند داشت که اون موزیک و موزیک ویدیو هم بزودی از این سایت منتشر می شود، آهنگ adaas از کوروش و آرتا حاصل همکاری دو رپر موفق در سبک خود خواهد بود و احتمالا کار قابل قبولی باشد، آهنگ آرتا و کوری وانتونز به نام اداس را می توانید از انتهای همین پست بصورت مستقیم دانلود کرده و با پلیر به سادگی آنلاین گوش دهید.
آهنگ آرتا و کوری وانتونز به نام اداس با لینک مستقیم و ٢ کیفیت متفاوت
Arta Ft Koori Adaas

مک بوک یا سرفیس ، کدام بهتر است

Modir بازدید : 165 دوشنبه 07 تیر 1395 : 13:08 نظرات (0)

مک بوک یا سرفیس ، کدام بهتر است - تک نوشت

  • مک بوک یا سرفیس ، کدام بهتر است - تک نوشت

    وقتی که مک بوک جدید معرفی شد حیرت همگان را بر انگیخت، هیچ کس در ذهنش هم تصور این همه زیبایی را نداشت. این لپ تاپ پس از معرفی ناخود آگاه با تبلت سرفیس مایکروسافت مقایسه می شود شاید مقایسه یک تبلت با لپ تاپ درست نباشد ولی ما قصد داریم این مقایسه را برای علاقه مندان انجام دهیم. 

     مک بوک یا سرفیس

    طراحی :

    f1ade5ae94de247a244d72e5444bc6e1d809c304_xlarge

    2

    سرفیس پرو بدون شک باریک‌ترین دستگاهی است که از پردازشگرهای سری Core i استفاده می‌کند. مایکروسافت توانسته‌ ضخامت سرفیس پرو ۳ را به ۹٫۱ میلیمتر برساند.  پرو ۳ حدود ۷۹۰ گرم وزن دارد. این رقم برای پرو و پرو ۲ بیش از ۹۰۰ گرم بود. وزن سرفیس پرو ۳ را با مک بوک جدید شرکت اپل مقایسه کنیم. مک بوک جدید ۹۰۷ گرم وزن دارد. اما باید منصف بود سرفیس پرو ۳ یک تبلت تکامل یافته است و مک بوک جدید یک لپ تاپ!

    مک بوک جدید ۱۳ میلی‌متر ضخامت دارد.و سرفیس ۹٫۱، باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ اپل است. مک بوک جدید ۲۴ درصد نازکتر از مک بوک ایر ۱۱ اینچ قبلی است. کیبورد این دستگاه نیز نوطراحی شده است و با استفاده از تکنولوژی پروانه‌ای که در کیبوردها به کار رفته، باعث شده تا این کیبورد ۳۴ درصد باریکتر از کیبوردهای قبلی باشد. تنوع رنگ مک بوک جدید هم از نکات منحصر به فرد اپل می باشد. بی شک در طراحی مک بوک جدید حرف اول را می زند ولی باید دید که اپل چه امکاناتی را فدای این طراحی زیبا کرده است.

    کارایی و عملکرد :

    Microsoft-Surface-Pro-3-121ی

    مک‌بوک جدید اپل  نسل پنجم پردازنده اینتل با نام Core M در این لپ‌تاپ به کار برده که تنها با ۵ وات انرژی، فعالیت می کند. تمامی این ویژگی‌ها در کنار باتری فوق‌العاده این محصول مک بوک جدید را به یک دستگاه فوق‌العاده برای دنیای بی سیم این روزها تبدیل کرده است. این دستگاه می‌تواند تا ۹ ساعت وبگردی و تا ۱۰ ساعت پخش فیلم را با یک بار شارژ کردن انجام دهد. پردازنده‌ محصول اینتل با کد Core M بوده که البته باعث می‌شود تا سازندگان بتوانند محصولاتی به این نازکی را تولید کنند؛ این پردازنده نیازی به فن ندارد و مک بوک جدید نیز اولین لپ تاپ بدون فن از سوی شرکت اپل است. تا اینجای کار همه چیز خوب به نظر می رسد اما تجربه‌ی کاربری بسیاری از افراد با Yoga 3 Pro که پردازنده مشابه دارد نشان دهنده این موضوع است که این پردازنده حتی برای امور ساده‌ای نظیر وب گردی نیز، دست و پا می زند.کامپیوترهای همراه اپل با سیستم عامل OS X، همواره توانسته‌اند از رقبای ویندوزی خود عمر باتری بسیار بیشتری را تجربه کنند. اینتل در پردازنده‌های Core M خود را با حفظ مصرف انرژی بسیار پایین، قدرت و بازده‌ی بسیار مناسبی ارائه کرده است. پردازنده‌ی گرافیکی HD Graphics 5300 از اینتل نیز وظیفه پشتیبانی از یک نمایشگر با رزولوشن ۲۳۰۴ در ۱۴۴۰ پیکسلی را دارد و باید دید در عمل، چگونه پاسخگو خواهد بود.

    حال بیایید یک گانفیک متوسط از سرفیس پرو ۳ را در نظر بگیرید. تصور کنید محصول مورد نظر ما نسل چهارم پردازشگر Core i5 موسوم به هزوِل (Haswell) و مجهز به یک هسته گرافیکی از نوع HD 4400 هستند. این هسته گرافیکی می‌تواند کاربردهای گرافیکی روزمره را به خوبی پردازش کند و برای مشاهده محتوای تصویری مناسب است ولی توانایی زیادی برای اجرای بازی‌ها ندارد. و ۸ گیگابایت رم را در خود دارد. با کمی اغماض می‌توان گفت که محصولی با این مشخصات با بسیاری از لپتاپ های خوب با رده کاربری عمومی، قابل رقابت است. در مجموع سرفیس پرو ۳ از قدرت پردازشی بالایی برخوردار است و از این لحاظ یک سر و گردن بالاتر از مک بوک جدید ایستاده. با توجه به سخت افزار موجود در این مدل‌ها باید بگوییم کاربری روان و به دور از دردسری در انتظار کاربران است.

    توان پردازش سرفیس کاملا به جیب شما بستگی دارد و می‌توانید از میان سه گزینه Core i3، Core i5  و Core i7 یکی را انتخاب کنید.بدیهی است که این پردازنده‌ها از نوع کم‌مصرف و دوهسته‌ای هستند و در مقایسه با مدل‌های عادی توان پردازش پایین‌تری دارند.

    عمر باتری و ظرفیت آن :

    123

    111

    اپل در مک‌بوک جدید از طراحی جدیدی برای باتری لپ‌تاپ بهره برده است. این باتری توانسته با اشغال فضای مناسب در طرح کلی مک بوک بسیار موثر باشد. اگر تمایل به گشت و گذار در وب داشته باشید، عمر مفید ۹ ساعتی و برای تماشای ویدیو حدود ۱۰ ساعت مناسب به نظر می‌رسد. مک بوک جدید دارای باتری ۳۹.۷ وات ساعتی است و به لطف وجود قدرت پردازنده‌ی Core M، مک بوک جدید هنگام تماشای فیلم یا پخش موسیقی بازده خوبی دارد. شاید مقایسه‌ی میزان مصرف باتری مک بوک جدید سرفیس پرو به نظر درست نباشد، زیرا استفاده هر کسی از لپ‌تاپ متفاوت است

    مایکروسافت باتری این دستگاه را به دو صورت توصیف کرده: اول اینکه می توان تا ۹ ساعت با آن وب گردی انجام داد.باتری این دستگاه با استفاده از WiFi تا ۷ ساعت و ۸ دقیقه دوام آورده است. مک بوک ها که از این مقدار هم بهتر عمل می کنند.

    مایکروسافت ادعا می‌کند که این دستگاه قادر است تا ۹ ساعت در وبگردی شما را همراهی کند. اگر با سرفیس به بازی کامپیوتری بپردازید، باتری آن خیلی زود تمام خواهد شد. شاید حدود ۳ ساعت ولی احتمالا مک بوک جدید در این مورد زیاد به کار نمی آید.

    اگرچه با این عمر باتری٬ سرفیس پرو ۳ در مقابل برخی از رقیبانش کم می آورد٬ اما حداقل می شود گفت سرعت شارژ آن بسیار بالاست. در ۹۰ دقیقه می توان باتری این دستگاه را از صفر تا ۷۲ درصد شارژ کرد.

    اتصالات :

    شی

    مک بوک جدید تنها با یک پورت !!!!!!!!! مک بوک از پورت ۳٫۱ USB سری C استفاده کرده است. کابل سازگار با این درگاه بسیاری را شگفت زده کرده است. این اتصال USB دارای ۱۰۰ وات قدرت، ۱۰ گیگابایت بر ثانیه سرعت انتقال داده‌ها و سیگنال های صوتی و تصویری در استفاده از سیستم های صوتی و تصویری است. اما در این لپ‌تاپ خبری از درگاه‌های HDMI ،VGA ،DisplayPort یا هر رابط اتصال دیگر نیست. البته از طریق کابل‌های مبدل که باید بصورت جداگانه خریداری شوند می‌توان مبدل USB به هر کدام از درگاه‌های ذکر شده را در اختیار داشت.برای دسترسی به اتصال این درگاه تازه به برخی صفحه نمایش‌های خاص، نیاز به کابل خواهد داشت. مک‌بوک جدید تنها یک پورت دارد و این خود می‌تواند برای بسیاری آزار دهنده باشد چرا که به نظر می‌رسد در همان ابتدای کار باید یک آداپتور ۷۹ دلاری را برای این لپ‌تاپ خریداری کنید. تبدیل تمامی پورت‌های سنتی مک‌بوک به یک کانکتور در مدل ۱۲ اینچی، با وجود مزیتی که برای طراحی دستگاه ایجاد کرده اما مشکلاتی را از نظر کارکردی باعث خواهد شد. اپل برای پاسخگویی به این مشکل، یک وسیله‌ی جانبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که تبدیل تمامی پورت‌های سنتی را با خود به همراه خواهد داشت. بنابراین اگر بصورت همزمان نیاز به شارژ دستگاه، استفاده از یک مانیتور و متصل کردن حافظه‌ی جانبی داشته باشید، با یک هزینه‌ی ۷۹ دلاری روبرو خواهید بود.این دستگاه نیز در دو مدل با پشتیبانی از VGA or HDMI ارائه خواهد شد که اگرچه هردو ۷۹ دلار قیمت خواهند داشت اما بصورت جداگانه در کنار مک‌بوک ۱۳۰۰ دلاری فروخته خواهند شد.

    microsoft-surface-pro-3-ventilation_slideshow_main

    در تبلت سرفیس اوضاع کمی متفارت است ، در لبه بالایی دستگاه٬ یک Mini DisplayPort و یک پورت USB 3.0 در سمت راست و دکمه های تنظیم صدا و محل اتصال هدفون در سمت چپ قرار دارند. پایین دستگاه هم محل اتصال دستگاه به کیبورد Type Cover مخصوص سرفیس پرو ۳ است.

    Microsoft-Surface-Pro-3-121

    همچنین یک درگاه microSD هم زیر پایه دستگاه قرار گرفته که به کمک آن می توان تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه خارجی برای دستگاه اضافه کرد. در ضمن یک پورت شارژ مخصوص مایکروسافت در سمت راست دستگاه زیر پورت USB قرار دارد.

    صفحه نمایش :

    dfa3ec50cbe79af677c797eb14cb829e15a8c846_xlarge

    برای مک بوک جدید، صفحه نمایش رتینا جزو برجسته‌ترین نقاط قوت  این محصول محسوب می‌شود. صفحه‌ی نمایش IPS آن روشنایی و وضوح بالایی دارد. در بدترین شرایط لپ‌تاپ‌ها رزولوشن ۷۶۸×۱۳۶۶ را دارند. این صفحه نمایش رتینا از رزولوشن ۲۳۰۴ در ۱۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. وزن این لپ‌تاپ تنها ۹۰۷ گرم است. صفحه نمایش مک‌بوک جدید ۳۰ درصد کمتر از صفحه‌نمایش‌های قبلی انرژی مصرف می‌کند. صفحه نمایش ۱۲ اینچ مک‌بوک جدید لب‌به‌لب بوده و حاشیه‌ی دور آن بسیار کم در نظر گرفته شده است. اپل اعلام کرده که در تولید صفحه نمایش آن و پنل‌ها از ترانزیستورهای کارآمدتر و کوچکتر استفاده کرده است، به همین دلیل نسبت به لپ‌تاپ‌های هم رده‌ی خود از ۳۰ درصد مصرف انرژی کمتری استفاده می‌کند.

     هنوز مشخص نیست که چرا اپل رزولوشن ۲۳۰۴ در ۱۴۴۰ را برای مک بوک ۱۲ اینچی جدید انتخاب کرده است، شاید دلیل اصلی آن مصرف پایین انرژی باشد. به هر حال این مک بوک با تراکم ۲۲۶ پیکسل در اینچ و مجموع ۳.۳ میلیون پیکسل  تراکم بالاتری نسبت به رقبا ندارد. در مقابل مک بوک، تبلت های سرفیس همواره صفحه نمایش های بسیار خوبی داشته اند و نسل سوم آنها هم از این قاعده مستثنا نیست. در اینجا با یک صفحه ۱۲ اینچی با تکنولوژی IPS مواجه هستیم که از رزولوشن صفحه ۱۴۴۰*۲۱۶۰ پیکسل بهره می برد. تصاویر و متن ها به قدری شفاف و زیبا هستند که برای دیدن پیکسل های تصویر باید حدی به صفحه نزدیک شوید که بینی تان به صفحه بچسبد! رنگ ها در تصویر متناسب هستند و زاویه دید هم خوب است. اگرچه در مقابل نور شدید آفتاب واکنش جالبی از خود نشان نمی دهد. در کل٬ مشکلات کمی حین تماشای صفحه خواهید داشت؛ البته اگر از پایه مخصوص سرفیس استفاده کنید لزوما از زاویه دید خوبی برخوردار نیستید ولی روی کاغذ تا کنون صفحه های رتینا عملکرد بهتری در میان IPS ها داشته اند.

    surface-pro-31

     

    قیمت :

    مک بوک جدید با مشخصات پردازنده‌ی ۱.۱ گیگاهرتز و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت قیمتی حدود ۱۳۰۰ دلار را دارد؛ و همچنین مدل دیگر از این مک بوک با مشخصات پردازنده‌ی ۱.۲ گیگاهرتزی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SD قیمتی حدود ۱۶۰۰ دلاری دارد. تمامی مدل‌های این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن بالا به همراه ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR3L/1600 است. 

    قیمت هر یک از نسخه‌های تبلت سرفیس هم به شرح زیر است :

    i3-4GB RAM-64GB – $۷۹۹

    i5-4GB RAM-128GB – $۹۹۹

    i5-8GB RAM-256GB – $۱۲۹۹

    i7-8GB RAM-256GB – $۱۵۴۹

    i7-8GB RAM-512GB – $۱۹۴۹

    نتیجه گیری :

    ما در این مقایسه از بررسی برخی قسمت ها صرف نظر کردیم ، مانند صفحه لمسی و قلم سرفیس یا صفحه کلید و ترک پد جدید مک بوک، چون از این لحاظ این دو دستگاه متفاوت اند نمی تواند مقایسه خوبی باشد.  مدل ۱۲ اینچی مک بوک جدید یک انتخاب خوب و البته نسبتا  گران قیمت به نظر می‌رسد. این لپ‌تاپ برای استفاده در شرایط مختلف لذت بخش به نظر می‌رسد؛ احتمالا کندی در عملکرد مک بوک به چشم نیاید و حتی بنچمارک‌های اولیه از پردازنده‌های Core M نشان می‌دهد که می‌توان انتظار عملکرد عالی را از این دستگاه داشت ولی با این حال بعید به نظر میرسد که بتواند سرفیس را در قدرت سخت افزار شکست دهد.با این تفاسیر شما نمیتوانید در کار های محاسباتی و گرافیکی روی مک بوک حساب کنید.  هر دو محصول مورد بررسی در مورد باتری تقریبا یکسان عمل میکنند ولی مک بوک مسلما در محیط ویندوز عملکرد ضعیف تری خواهد داشت.  سرفیسدرگاه‌های ورودی و خروجی متنوعی در اختیار کاربر قرار می دهد و افراد را مجبور به خرید مبدل‌های ۷۹ دلاری نخواهد کرد. با این حال اپل در ساختن مک‌بوکِ جدید قدرت مهندسی خود را به رخ رقیبانش کشیده است. این لپ‌تاپ از جنبه‌های مختلف از جمله طراحی لایه لایه‌ی باتری، طراحی جدید برای صفحه‌کلید و همچنین صفحه نمایشش ، جذاب و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد. حال با توجه به نیاز هایتان و جیبتان بهترین انتخاب را کنید.

     

     

     منبع : زومیت  ، جی اس ام  و تک نوشت

Downloade Ahange Jadide Sasy Mankan Be Name Saaghiya

Modir بازدید : 152 شنبه 05 تیر 1395 : 19:53 نظرات (0)

بیوگرافی ساسی مانکن / ساسان یافته

ساسان یافته با نام هُنری ساسی مانکن (۲۷ آبان ۱۳۶۷-اهواز) از خوانندگان ۶و۸ است. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوشواره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی مانکن پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده است.

نام اصلی : ساسان یافته
نام مستعار : ساسی مانکن
زادروز : ۲۷ آبان ۱۳۶۷ – ۱۷ نوامبر ۱۹۸۸
اهواز
اهل کشور : ایرانی
سبک‌ها : ۶ و ۸
کار(ها) : آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده
گونه(های) آوا : رپ، پاپ


وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زادروز صحیح خود را (در گفتگو با لیلی نیکونظر از آمریکا) اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تاثیر قرار نگیرد. ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.

چه کسی از ساسی مانکن می‌ترسد؟
روزنامهٔ اعتماد ملی در خرداد ۱۳۸۸ نوشتاری دربارهٔ ترانه‌های ساسی مانکن زیر نام «چه کسی از ساسی مانکن می‌ترسد» چاپ کرد که پس از سهل ممتنع شمردنشان آن‌ها را مثال‌زدنی خواند: قافیه‌پردازی‌های به شدت امروزی با درون‌مایه و واژگانی بسیار روزآمد که گاه به جز نسل جوان به سختی آن را می‌فهمد. این نوشتار از «بازی جابجایی قافیه‌ها»، «قافیه‌های امروزی»، «قافیه‌های آمیختنی»، «مفاهیم امروزی»، «درون‌مایه‌های دست‌نخورده ولی آشنا» در ترانه‌های ساسی مانکن نمونه‌هایی آورده و می‌نویسد :«وقتی می‌خواهید سطری چون آن‌ها بنویسید درمی‌یابید تا چه پایه خطیرند: نه تقطیع هندسی شعرهای کلاسیک را دارند، نه وزن و بحور عروضی و کوتاه و بلندی مصاریع‌شان قدمایی است و نه قافیه و ردیف را به شیوهٔ سنتی به کار می‌برند، در عین حال روی آهنگ‌های کلاسیک و ضربی به شدت جفت و جور می‌شوند و انتظار سنتی شنونده برای شنیدن قافیهٔ مطلوب را برآورده می‌کنند و در نهایت به دل می‌نشینند.»

 

دانلود آهنگ جدید ساسی به نام ساقیا
Downloade Ahange Jadide Sasy Mankan Be Name Saaghiya

 

Sasy%20 %20Saaghiya دانلود آهنگ جدید ساسی به نام ساقیا

شایعهٔ مرگ
در ژانویهٔ ۲۰۱۳ (دی ۱۳۹۱)، در اینترنت شایعاتی مبنی بر کشته شدن ساسی مانکن پخش شد که متعاقباً با انتشار آهنگ جدیدش (عاشقم کردی) در فوریهٔ ۲۰۱۳، جعلی بودن این خبر مشخص شد.

زندگی در مالزی
او سال ۲۰۱۲ به کشور مالزی شهر کوالالامپور رفت و در آنجا زندگی می‌کند.

کنسرت ها
در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۳ ساسی مانکن کنسرتی در تورنتو کانادا اجرا نمود. همچنین در اواخر ۲۰۱۳ کنسرتی در دبی و همچنین در اوایل ۲۰۱۴ کنسرتی در سوئد اجرا نمود.

ساقیا می می  دانلود اهنگ ساقیا می می می بریز  دانلود اهنگ ساقیا می هی هی هی  ساقیا می هی  دانلود اهنگ ساسی ساقیا رل رل می می می بریز ساسی مانکن  ساقیا می هی هی هی  ساسی جام شراب  اهنگ ساقیا می هی هی  دانلود آهنگ تو طبیبم شو  دانلود اهنگ ساقیا هی هی هی ساس  دانلود آهنگ ساقیا هی هی بریز  دانلود آهنگ ساقیا پیک پیک  دانلود اهنگ ساقیا می می می بریز  ساقیا پیک پیک پیک بریز  ساقیا می بریز  آهنگ ساقیا می پیک پیک پیک هی بریز  دانلود اهنگ ساقیا می  ساقیا می می می  دانلود اهنگ ساقیا می هی هی  دانلوداهنگ ساسی تو لبات جام شراب  دانلود آهنگ ساقیا می از ساسی

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی

Modir بازدید : 158 چهارشنبه 02 تیر 1395 : 11:19 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام فقط با تو

Shadmehr%20Aghili%20 %20Faghat%20Ba%20To دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام فقط با تو

بیوگرافی شادمهر عقیلی:

نام: شادمهر

نام خانوادگی: عقیلی

متولد: ۷ بهمن ۱۳۵۱

محل تولد: تهران

همکاران شادمهر:

نیلوفر لاری پور/مونا برزویی/جواد شریف پور/شاهکار بینش پژوه/فرید احمدی/شیدا شفیعی/محمد علی بهمنی/پاکسیما زکی پور/آزیتا قاسمی/صمد وفایی/فرزاد حسنی/بابک روزبه/یغما گلرویی/ناصر عبد الهی/جمشید/بهبود/مهران احراری/شروین/ایلیا منفرد/حمید غلامعلی/علیرضا عصار/محمد اصفهانی/حسین زمان/لیلا فروهر/مهستی و . . .  .

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام تجربه کن

Shadmehr%20Aghili%20 %20Tajrobeh%20Kon دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام تجربه کن

Shadmehr Aghili Biography:

Shadmehr Aghili (Persian: شادمهر عقیلی‎‎; born 27 January 1973) is an Iranian Persian pop singer, musician, composer, music arranger, producer and song-writer,[1][2][3] and formerly an actor. Aghili was born in Tehran, Iran. He emigrated to Canada first, but currently resides in Los Angeles.

Career:

Legend started early in music and studied piano, guitar and violin, graduated from the Tehran Conservatory of Music.

He has worked at the IRIB (the official broadcasting of Iran) for a while. He released his cassette album Bahar e Man (My Spring) in 1997, an instrumental music album where he played piano, guitar and violin. The album Fasl e Ashenayi (Season of Acquaintance) in 1998, was another great effort with a number of collaborations. The follow up Mosafer (Traveler) was also well received by the public. Aghili appeared also on screen with the movie Par e Parvaz (Wings to Fly), a best-seller in Iran for that year. He also wrote the soundtrack for the film. He had also a lead role in Shab-e Berahne (The Naked Night).

Aghili immigrated to Canada where he was signed to Nova Media. His first album in Canada was Khiali Nist (I Don’t Care), quickly followed by Doori o Pashimani (Separation and Regret), Adam Foroush (Traitor) and Popcorn.

He released Taghdir (Fate), a highly praised[according to whom?] album on a new contract with Century Records, in 2009. And in 2012, Tarafdaar (On Your Side) was released on Avang

بیوگرافی سمیر

Modir بازدید : 257 سه شنبه 25 خرداد 1395 : 19:55 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر به نام زندگی
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی علی پیشتاز و سمیر به نام زندگی
Downloade Ahange Jadide Ali Pishtaz Ft. Samir  Be Name Zendegi

 

Ali%20Pishtaz%20Ft.%20Samir%20 %20Zendegi دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر به نام زندگی

 

 

بیوگرافی علی پیشتاز:
نام خانوادگی : بهنامی فر
علیرضا بهنامی فر ملقب به پیشتاز در ۱۹ آذر ۱۳۶۴ در تهران(محله کلاهدوز) متولد شد. از سال ۸۱ شروع به کار در زمینه موسیقی کرد و با همراهی دوستان و یاری ساسی مانکن به دنیای رپ وارد شد.
بیوگرافی سمیر:
سمیر شجاعی ، یکم فروردین ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمدم و در تهران زندگی می کنم سمیر اسم واقعیمه و به معنای قصه گو هست
کار موسیقی رو به صورت تفریحی و کاملا تجربی از سال ۸۶-۸۵ شروع کردم . به دلیل علاقه ی شدیدی که داشتم هر روز از مدرسه به استودیو میرفتم و هفته ای یه کار ضبط میکردم ! ولی به دلیل سن کمم فعالیتم رو به حساب کسب تجربه میذاشتم و هیچکدوم از کارهای اون زمانو پخش نمیکردم . از سال ۹۰ به تشویق دوستان و نزدیکانم به خصوص علی پیشتاز عزیز موسیقی رو به صورت حرفه ای تر دنبال کردم و اولین کار حرفه ایم رو با علی پخش کردم و همچنان بصورت زوج کاری با علی مشغول بکار هستم

بیوگرافی محسن یگانه

Modir بازدید : 155 جمعه 21 خرداد 1395 : 13:16 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه هر چی تو بخوای

[ ترانه : روزبه بمانی ، آهنگ : محسن یگانه ، تنظیم : مهیار رضوان ]
[ گیتار : کیان دارات ، دودوک : رضا عسگر زاده ، میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد ]

تیتراژ ماه عسل ۹۵

Mohsen Yeganeh Harchi To Bekhay دانلود آهنگ جدید محسن یگانه هر چی تو بخوای

در ادامه بیوگرافی محسن یگانه خواننده ، ترانه سرا ، نوازنده ، تنظیم کننده و آهنگساز را ملاحظه میکنید.

نام : محسن
نام خانوادگی : یگانه
تاریخ تولد : 1364/2/23
محل تولد : گنبد کاووس

تاهل: متاهل

فرزندان: نگاه
-----------------------------------
بیوگرافی محسن یگانه

محسن یگانه در 23 اردیبهشت ماه سال1364در شهر گنبد کاووس متولد شد. او فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندان پزشک هستند.

کودکی محسن یگانه ، بیوگرافی محسن یگانه ، بیوگرافی هنرمندان ایران

او فرزند یکی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس است (محمدرضا یگانه) و مادرش استاد دانشگاه است. یگانه در کودکی پدر خود را در جنگ از دست داد و یک آهنگ برای پدر شهیدش با نام یه هفته به عید در نوروز سال 91 پخش کرد.

محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع که در دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب گرایش تولید صنعتی را ادامه داد، اما بعد از گذراندن شش ترم به علت مشغله زیاد در دنیای موسیقی، از ادامه تحصیل منصرف شد.

بیوگرافی محسن یگانه ، بیوگرافی هنرمندان ایران ، محسن یگانه و همسرش

ازدواج محسن یگانه

محسن یگانه در نوروز 1389 در مجلهٔ ترانه ماه اعلام کرد که ازدواج کرده است.

محسن یگانه و همسرش ، محسن یگانه و همسرش ، دختر محسن یگانه

او در 14 آبان 1393 صاحب فرزند دختری به نام نگاه شد. به همین سبب نیز نام نگاه را برای چهارمین آلبوم رسمی خود برگزید.
محسن یگانه و دخترش ، دختر محسن یگانه ، خواننده مشهور

محسن یگانه در ابتدا علاقه ای به موسیقی نداشت و بصورت تفریحی به آن نگاه می کرد. به گفته خودش از کودکی علاقه مند به بازیگری و مطرح شدن در دنیای سینما بود؛ ولی بنا به شرایط خاص فرهنگی و خانوادگی تا به امروز چنین موقعیتی را پیدا نکرد.
محسن یگانه ، خواننده مشهور ، محمدرضا یگانه

محسن یگانه اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد. آلبوم اول او با نام سال کبیسه به صورت زیر زمینی منتشر شد.

محسن یگانه ، محمدرضا یگانه ، زندگی شخصی محسن یگانه

او چند سال به عنوان خواننده غیرمجاز شناخته می شد که بعد از مدتی تصمیم مجدد به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفت. بعد از یک سال سکوت و کش وقوس های زیاد عاقبت در تیر 1387 آلبوم نفس های بی هدف را منتشر کرد.

محسن یگانه ، زندگی شخصی محسن یگانه ، بیوگرافی و عکسهای محسن یگانه

آلبومی که خیلی ها آن را به دلیل پخش زود هنگام چند قطعه شکستی برای محسن یگانه می دانستد. با این وجود آلبوم فروش موفقی داشت. در آن سال محسن یگانه بهترین خواننده پاپ و آلبوم نفس های بی هدف بهترین آلبوم سال شناخته شد.

بیوگرافی محسن یگانه از زبان خودش:

به نام او...
من محسن يگانه هستم.متولد ۲۳/۲/۱۳۶۴ هستم.كار موسيقي رو به صورت حرفه اي از سال 79 با نواختن گيتار شروع كردم.اما در همون ابتداي كار وقتي با سختي هاي اين كار روبرو شدم براي مدتي قصد داشتم به كلي موسيقي رو ادامه ندم.

اما مايوس نشدم و از اون به بعد كار رو جدي دنبال كردم و خيلي زود تر از اون چيزي كه فكرشو مي كردم نواختن گيتار رو به صورت حرفه اي فرا گرفتم و 2 سال بعد كيبورد رو هم شروع كردم تا امروز كه قطعات گيتار آلبوم محسن چاوشي رو اجرا كردم.اما آهنگسازي رو كه به نظر خودم بهترين شاخه ي موسيقيه از 2 سال پيش به صورت جدي شروع كردم.تا امروز كه براي ديگر خواننده ها هم آهنگ مي سازم و شعر ميگم.

از جمله محسن چاوشي (تراك آهاي خبر نداري) .حامد هاكانو فرزاد باقري

اما طي اين دو سال حدود 30 تا شعر گفتم و حدود 40 آهنگ كه هر كدوم براي من تك تك ارزش چند بار گوش كردن رو داره ساختم. اما آشنايي من با محسن چاوشي منو به سطح كاري بالايي رسوند و از اون به بعد قدرت آهنگهام بيشتر و بيشتر شد كه جاداره از محسن تشكر كنم.

 

دانلود بیوگرافی علیشمس

Modir بازدید : 166 جمعه 21 خرداد 1395 : 12:43 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی کوه درد

kohedard دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی کوه درد

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی کوه درد

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام کوه درد با بهترین کیفیت ممکن و لینک مستقیم

علیشمس ، مهدی جهانی و شاهین میری خاوننده گان این قطعه هستند…

موزیک ، شعر و تنظیم : مهدی جهانی | تکست رپ : اردلان طعمه

Download New Music By Alishmas Ft. Mehdi Jahani Called Koh Dard White Text On Saba-Music

بیوگرافی علیشمس:

 

در سال ۱۳۶۶ تو انگلستان بدنیا آمد

 خیلی سریع پیشرفت کرد و با اساطیر رپ ایران همخوانی کرد از جمله …

 ساسی مانکن و سعید کرمانی و…او هم اکنون ساکن شمال تهران می باشد و از علایق او میشود به موسیقی ،ورزش و غذا نام برد که به قول خودش غذا دوست دارم ولی چون همیشه رژیمم رعایت میکنم!علیش مس همیشه سعی میکند بیشتر آهنگ های شاد اجرا کند تا دل مردم را شاد کند!همچنین او امسال نامزد کرد که به قول خودش نامزدشوخیلی دوس داره!
همچنین در این کنسرت اعضای لایو رکورد آهنگ پار میدا رو زنده پخش میکنند!
آخرین موزیک ویدئوی علیشمس bf نام دارد که هم اکنون در تمام شبکه های معتبر ایرانی خارج کشور در حال پخش می باشد.

دانلود آلبوم طریق عشق از شجریان

Modir بازدید : 161 دوشنبه 17 خرداد 1395 : 20:53 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید محمدرضا شجریان به نام طریق عشق
دانلود آلبوم جدید و فوق العاده شنیدنی استاد محمدرضا شجریان به نام طریق عشق
هم اکنون از خزر موزیک دریافت کنید و لذت ببرید

 

 

مجوز آلبوم طریق عشق با صدای استاد محمدرضا شجریان صادر شد

این آلبوم به زودی با 9 قطعه به نامهای: مقدمه افشاری،سنتور و آواز،چهار مضراب،تار و آواز،دل مجنون،نی و کمانچه و جان جهان منتشر میگردد.

آهنگسازی و تنظیم این آلبوم توسط استاد پرویز مشکاتیان انجام شده است.

همچنین در آلبوم «طریق عشق» پرویز مشكاتیان نوازنده سنتور، اردشیر كامكار نوازنده كمانچه، داریوش پیرنیاكان نوازنده تار، جمشید عندلیبی نوازنده نی، محمد فیروزی نوازنده عود و بیژن كامكار نوازنده دف حضور دارند كه از طرف شركت دل آواز به بازار عرضه می شود.

بیوگرافی محمدرضا شجریان

 محمدرضا شجریان، یکم مهر ۱۳۱۹ در مشهد زاده شد. خواندن را از کودکی با همان لحن کودکانه آغاز کرد. از کودکی با توجه به استعداد و صدای خوبش تحت تعلیم پدر که خود قاری قرآن بود مشغول به پرورش صدای خویش شد و در سال ۱۳۳۱، برای نخستین بار، صدای تلاوت قرآن او از رادیو خراسان پخش می شود.

وی در سال ۱۳۳۸ به دانشسرای مقدماتی در مشهد رفت و از همان سال برای نخستین بار با یک معلم موسیقی آشنا شد.

وی پس از دریافت دیپلم دانشسرای عالی، به استخدام آموزش و پرورش در آمد و به تدریس مشغول شد و در این زمان با سنتور آشنا شد. در سال ۱۳۳۷ به رادیو خراسان رفت و در رشته آواز مشغول فعالیت شد. سپس برای اجرای برنامه های گلها به تهران نزد استاد داوود پیرنیا دعوت شد و در بیش از یکصد برنامه گلها و برگ سبز شرکت کرد. شجریان در سال ۱۳۴۰ ازدواج کرد که حاصل آن سه دختر و یک پسر (همایون) بود.او در سال ۱۳۴۶ به تهران رفت و با احمد عبادی آشنا شد و از سال ۱۳۴۶ در کلاس اسماعیل مهرتاش شرکت نمود. همچنین برای آموختن خوشنویسی در انجمن خوشنویسان نزد استاد ابراهیم بوذری رفت. او از سال ۱۳۴۷، خوشنویسی را نزد استاد حسن میرخانی ادامه داد. وی در سال ۱۳۴۹، درجهٔ ممتاز را در خوشنویسی به دست آورد.

شجریان تا سال ۱۳۵۰ با نام مستعار سیاوش بیدکانی با رادیو همکاری می کرد، ولی بعد از آن از نام خود استفاده کرد.در ۱۳۵۰ با فرامرز پایور آشنا شد و یادگیری سنتور و ردیف های آوازی را نزد وی دنبال کرد. در سال ۱۳۵۱ در برنامهٔ گلها با استاد نورعلی خان برومند آشنا شد و به آموختن شیوهٔ آوازی طاهرزاده نزد او پرداخت. از سال ۱۳۵۲ نزد عبدالله دوامی کلیه ردیف های موسیقی و شیوه هایتصنیف خوانی را فرا گرفت. در همین سال به همراه گروهی از هنرمندان چون محمدرضا لطفی، ناصر فرهنگ فر، حسین علیزاده، جلال ذوالفنون و داوود گنجه ای، مرکز حفظ و اشاعه موسیقی را به سرپرستی استاد داریوش صفوت بنا نهاد.

وی شیوه های آوازی اقبال السلطان، تاج اصفهانی، میرزا ظلی، ادیب خوانساری، حسین قوامی و بنان را روی صفحات و نوارها به دقت دنبال کرد. از سال ۱۳۵۴، تدریس هنرجویان را در رشته آواز در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران آغاز کرد و در سال ۱۳۵۸ با تعطیلی این رشته کار تدریس خود را پایان داد. در سال ۱۳۵۷ به همراه هوشنگ ابتهاج و برخی هنرمندان دیگر از رادیو کناره گیری کرد.شجریان در اسفندماه سال ۱۳۵۶ شرکت دل آواز را بنیان گذاری کرد. همچنین در سال ۱۳۵۶ در مسابقه تلاوت قرآن کشوری رتبهٔ نخست را به دست آورد

در ۱۳۵۷ چندین سرود میهنی اجرا کرد و همکاری خود را با سازمان های دولتی ادامه نداد و در خانه به تحقیق و تدوین ردیف های آوازی پرداخته و به آموزش شاگردان قدیمی اش همت گماشت. در فاصله سال های دههٔ شصت، شجریان همکاری گسترده ای را با پرویز مشکاتیان آغاز کرد که حاصل آن آلبوم هایی چون بیداد همایون، آستان جانان، سرّ عشق (ماهور)، نوا، دستان، گنبد مینا و جان عشاق بود. در این سال ها به همراه گروه عارف کنسرت هایی را در خارج از ایران اجرا کرد.

پس از سال ۱۳۶۸ به همراه داریوش پیرنیاکان و جمشید عندلیبی به اجرای کنسرت در آمریکا و اروپا پرداخت. این گروه در سال بعد، کنسرت هایی را برای جمع آوری کمک مردم دنیا به زلزله زدگان رودبار انجام داد. آلبوم های دل مجنون، سرو چمان، یاد ایام و آسمان عشق با همکاری گروه آوا و نیز دلشدگان با آهنگسازی حسین علیزاده در این سال ها منتشر شدند. در سال ۱۳۷۴، شجریان کنسرت هایی در شهرهایاصفهان، شیراز، ساری، کرمان و سنندج برگزار کرد و در همین سال، آلبوم چشمه نوش را با محمدرضا لطفی و مدتی بعد، در خیال را با همکاری مجید درخشانی منتشر کرد. وی در سال ۱۳۷۷، آلبوم شب، سکوت، کویر را با آهنگسازی کیهان کلهر منتشر کرد.

شجریان در سال ۱۳۷۸ جایزه پیکاسو را از طرف سازمان یونسکو دریافت کرد. از سال ۱۳۷۹ با حسین علیزاده، کیهان کلهر و پسرش همایون به اجرای کنسرت پرداخت که حاصل آن، آلبوم های زمستان است،بی تو به سر نمی شود، فریاد، ساز خاموش و سرود مهر بود. در سال ۱۳۸۲، به همراه همین گروه برای کمک به زلزله زدگان بم کنسرتی در تهران با نام هم نوا با بم اجرا کرد.

از سال ۱۳۸۶، شجریان به همکاری با گروه آوا پرداخت و کنسرت هایی در تهران، اصفهان، اروپا، آمریکا و کانادا اجرا کرد. در همین سال و در مراسم درگذشت مادرش، پس از ۳۰ سال، دعای ربنا را دوباره خواند.شجریان اکنون به همراه پسرش همایون شجریان به ترویج و اشاعه موسیقی اصیل و سنتی ایرانی می پردازد. پس از برگزاری کنسرت شجریان در ونکوور کانادا، گلوب اند میل، شجریان را افسانهٔ موسیقی شرق معرفی کرد.

دانلود آلبوم طریق عشق از شجریان

ابتلا به بیماری های قلبی با عادت های غذایی غلط

Modir بازدید : 160 جمعه 14 خرداد 1395 : 14:44 نظرات (0)

ابتلا به بیماری های قلبی با عادت های غذایی غلط

  • ابتلا به بیماری های قلبی با عادت های غذایی غلط

    ابتلا به بیماری های قلبی با عادت های غذایی غلط

    در ادامه مطلب با هفت عادت مضر برای سلامت قلب آشنا می شوید ما توصیه می کنیم اگر می خواهید ابتلا به بیماری های قلبی را در خود کاهش دهید نسبت به ترک این عادت ها اقدام کنید. 

    بیماری های قلبی و سکته قلبی از شایع ترین دلایل مرگ و میر به شمار می روند.

    1. سیگار می کشید

    سیگار باعث مسدود شدن رگ های خونی می شود، خطر تشکیل لخته های خونی را بالا می برد و میزان اکسیژن حمل شده در خون را کاهش و در عوض فشار خون را افزایش می دهد.

    اگر برای مدت یک سال سیگار مصرف نشود، خطر مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی عروقی به نصف کاهش پیدا می کند.

    2. به تغذیه تان اهمیت نمی دهید

    به عقیده متخصصان روزانه باید پنج واحد میوه و سبزیجات مصرف کنید. این مواد غذایی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که سلامت قلب و رگ های خونی را ارتقا می دهند.

    علاوه بر این میوه ها و سبزیجات منابع خوب فیبرهای غذایی و آنتی اکسیدان ها هستند که از انسداد رگ های خونی پیشگیری می کنند.

    3. ورزش نمی کنید

    یکی از عوامل اصلی ابتلا به بیماری های قلبی‌ عروقی بی تحرکی است. برای ارتقای سلامت قلب تان توصیه می شود که روزانه به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ورزش کنید.

    به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید، یک ایستگاه مانده به منزل یا محل کارتان از اتومبیل پیاده شده و بقیه راه را پیاده بروید. بعد از غذا ۱۵ دقیقه پیاده روی کنید. به عقیده متخصصان لازم است که روزانه ده هزار قدم راه بروید تا سالم بمانید.

    4. صبحانه نمی خورید

    نخوردن صبحانه علاوه بر اینکه شما را از انرژی لازم برای شروع یک روز خوب محروم می کند، بلکه باعث می شود که در وعده های غذایی دیگر کالری بیشتری دریافت کنید.

    نتایج پژوهشی که در دانشگاه هاروارد انجام شده است نشان می دهد که این مساله خطر بروز سکته قلبی را به میزان ۵۵ درصد افزایش می دهد.

    5. استرس دارید

    استرس باعث افزایش خطر فشار خون، افزایش کلسترول خون و سخت شدن رگ های خونی می شود. در نتیجه کنترل استرس از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از هر چیزی منشا استرس را شناسایی کنید.

    سپس تلاش تان را برای کنترل و حفظ آرامش تان انجام دهید. ورزش، مطالعه، یوگا و غیره جزو روش های حفظ آرامش و کنترل استرس هستند. روزانه چند دقیقه به خودتان اختصاص دهید و فقط به آرامش تان فکر کنید.

    6. ساعت کاری مشخصی ندارید

    نتایج پژوهشی محققان Western University نشان می دهد افرادی که ساعت کاری مشخص و منظمی ندارند، به میزان ۲۳ درصد بیشتر در معرض حمله قلبی قرار می گیرند.

    ساعات کاری غیرعادی و غیر منظم باعث ایجاد اختلال در ضربان قلب می شود و در نهایت به سلامت قلب آسیب می زند.

    7. مصرف چربی های ترانس

    این چربی ها در مواد غذایی تصفیه شده مانند هله هوله ها، کیک ها، بیسکویت ها و غیره وجود دارد. مصرف این چربی ها باعث افزایش میزان کلسترول بد و کاهش کلسترول خوب خون می شود،

    در نتیجه خطر بروز بیماری های قلبی عروقی بالا می رود. توصیه می کنیم تا حد امکان از مصرف مواد غذایی تصفیه شده و آماده خودداری کنید و به جای این هله هوله ها آجیل میل کنید.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 485
  • بازدید سال : 12,273
  • بازدید کلی : 52,685
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین