loading...

سر بلاگ

سر بلاگ

رونمایی شرکت زد اف از ماشین عجیب و جالب با بدنه شفاف

Modir بازدید : 149 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 13:27 نظرات (0)

رونمایی شرکت زد اف از ماشین عجیب و جالب با بدنه شفاف

  • رونمایی شرکت زد اف از ماشین عجیب و جالب با بدنه شفاف

    رونمایی شرکت زد اف از ماشین عجیب و جالب با بدنه شفاف

    رونمایی شرکت زد اف از ماشین عجیب و جالب با بدنه شفاف در نمایشگاه خودوری فرانکفورت رونمایی شد. خودرو شفاف ارائه‌شده توسط شرکت «زد اف» در نمایشگاه خودرو فرانکفورت توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

Modir بازدید : 190 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 12:39 نظرات (0)

بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

  • بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

    بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

    بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز ، مرجان شیرمحمدی، بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. او هم چنین همسر کارگردان ایرانی بهروز افخمی است.

    زندگی

    ۴ فروردین ۱۳۵۲ به دنیا آمد. ازدواج او با بهروز افخمی دومین ازدواج وی می باشد و از ازدواج اول خود پسری به نام “ماکان” دارد. از 1365تا ۱۳۷۱ زیر نظر آیدین آغداشلو نقاشی را فراگرفت.

    در ۱۳۷۴ وارد کارگاه آزاد بازیگری شد و سپس به مدرسهٔ تئاتر سمندریان رفت. در۱۳۷۵ وارد عرصهٔ بازیگری شد.

    آثار سینمایی

        ۱۳۹۲ – آذر، شهدخت، پرویز و دیگران (بهروز افخمی)
        ۱۳۸۸ – سن پترزبورگ (طراح صحنه و لباس)
        ۱۳۸۴ – صحنه جرم، ورود ممنوع (ابراهیم شیبانی)
        ۱۳۸۲ – ملاقات با طوطی (علیرضا داودنژاد)
        ۱۳۷۹ – پر پرواز (خسرو معصومی)
        ۱۳۷۹ – مریم مقدس (شهریار بحرانی)
        ۱۳۷۶ – مرسدس (مسعود کیمیایی)
        ۱۳۷۵ – خانه‌به‌خانه (کیانوش عیاری)

    مجموعهٔ داستان

        ۱۳۸۰ – بعد از آن شب.
        ۱۳۸۴ – یک جای امن.

    جوایز

        برای مجموعه داستان بعد از آن شب به همراه خانم میترا الیاتی (برای مادمازل کتی) برندهٔ جایزه بهترین مجموعه داستان اول را در دوره دوم جایزهٔ هوشنگ گلشیری به‌دست آورد.

    بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

    بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

    بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

    بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

    بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

    بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

    بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

    بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

    بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر پر پرواز

پلیس فتا اعلام کرد تلفن سوشا هک نشده است

Modir بازدید : 136 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 11:37 نظرات (0)

پلیس فتا اعلام کرد تلفن سوشا هک نشده است

  • پلیس فتا اعلام کرد تلفن سوشا هک نشده است

    پلیس فتا اعلام کرد تلفن سوشا هک نشده است

    پلیس فتا اعلام کرد تلفن سوشا هک نشده است

    پس از جنجال منتشر شدن عکسهای خصوصی سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس و ادعای وی مبنی بر هک تلگرام و گوشی موبایلش ، کارشناس رسمی دادگستری، تکلیف دروازه‌بان پرسپولیس را مشخص خواهد کرد.پس از حواشی رخ داده و جنجال‌هایی که انتشار عکس‌های خصوص سوشا مکانی به پا کرد، گفته شد تلفن همراه دروازه‌بان پرسپولیس هک شده و او نقشی در انتشار عکس‌ها نداشته است.سوشا مکانی به علت همین ماجرا مدتی را در زندان اوین به سر برد و به گزارش پارس ناز به قید وثیقه آزاد شد.

    با بررسی های پلیس سایبری ایران ،پلیس فتا پس از انجام تحقیقات اعلام کرد هک تلفن همراه مکانی صحت ندارد. اکنون صحت هک شدن تلفن وی با درخواست وکیلش و موافقت بازپرس پرونده به کارشناس رسمی دادگستری سپرده شده تا این موضوع را بررسی کند که آیا تلفن همراه دروازه‌بان پرسپولیس هک شده یا منبع انتشار عکس‌ها، خود مکانی بوده است.

    اگر چه اثبات این مسئله کمک زیادی به روند پرونده مکانی می‌کند اما جرم عمومی او همچنان پابرجاست. کارشناس رسمی دادگستری ظرف چند هفته آینده، این موضوع را بررسی خواهد کرد.

    مطالب مرتبط:

    درد دل های سوشا مکانی پس از آزادی در کهف الشهدا +عکس

    سوشا مکانی وکیلش را عزل کرد +عکس

    اولین عکس سوشا مکانی پس از آزادی از زندان

    آزادی مخفیانه سوشا مکانی و محرومیت ورزشیش

با این میوه‌های چربی سوز پاییزی لاغر شوید

Modir بازدید : 222 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 5:54 نظرات (0)

با این میوه‌های چربی سوز پاییزی لاغر شوید

  • با این میوه‌های چربی سوز پاییزی لاغر شوید

    با این میوه‌های چربی سوز پاییزی لاغر شوید

    با این میوه‌های چربی سوز پاییزی لاغر شوید

    دغدغه چربی سوزی و لاغر شدن از مهمترین مشغولیات ذهنی بعضی از شهروندان شده است. چه بهتر که در راه انجام چربی سوزی به جای رو اوردن به قرصهای شیمیایی که گاها با عوارض متعدد همراه هستند به گزارش پارس ناز با میوه های طبیعی از خواص چربی سوزی میوه ها استفاده کنیم.

    با فرا رسیدن پاییز می‌توان با مصرف میوه و سبزیجات فصل به حفظ وزن مناسب کمک کرد. دکتر شیر آلی متخصص پوست و زیبایی و تناسب اندام گفت: میوه ها و سبزیجات شامل مواد غذایی هستند که میزان کالری کمی دارند و با خوردن آن فرد احساس سیری می کند و همین عامل مانع از پرخوری می‌شود به خصوص مصرف میوه ها و سبزیجات پاییزی با توجه به این فصل که در آن هستیم به تناسب و حفط اندام بسیار می‌تواند کمک کند.

    از آنجایی که یک سوم مردم جهان با چاقی و مشکلات آن روبه رو هستند مصرف مداوم و روزانه سبزیجات و میوه‌ها برای پیشگیری از چاقی ضروری و اثربخش است. طبق برخی آمار نیمی از ایرانیان نیز دچار اضافه وزن و چاقی هستند.

    وی افزود: باید روزانه حدود ۵ تا ۷ واحد میوه و سبزی مصرف شود زیرا چربی سبزیجات نیز بسیار پایین و یا فاقد کلسترول است از این رو مصرف سبزیجات می‌تواند از بروز بیماری‌های قلبی در افراد نیز جلوگیری کند.

    میوه های پاییزی مثل توت فرنگی پاییزی، سیب، گلابی، کیوی و سبزیجات و صیفی جات مثل کلم بروکلی، کاهو، چغندر، بلال ،قارچ، کدو تنبل، کرفس و .. مواد غذایی پرطرفداری هستند که از اضافه وزن جلوگیری کرده و حتی باعث لاغری می‌شود.

    این متخصص تناسب اندام اظهار داشت: افرادی که قصد لاغری دارند کرفس زیادی می‌خورند؛ به خاطر این که این سبزی کم کالری است. ساقه‌های کرفس سرشار از آب است.کرفس سرشار از فیبر است و همین فیبرها یک ماده مغذی سالم ساخته است. قارچ اشتها برانگیز و مغذی و در عین حال کم کالری است. هر نصف فنجان قارچ حاوی ۱۰ کالری انرژی است.

    این ماده غذایی پرطرفدار کم و بیش فاقد چربی است و دارای فیبر، پتاسیم، سلنیوم، ریبوفلاوین، تیامین،اسیدفولیک، ویتامین ب6 و زینک (روی) است. باید بدانید دو هفته مصرف منظم قارچ خام باعث کاهش وزن خواهد شد.

    وی در خصوص گلابی و کیوی و سیب که در کاهش وزن نقش دارند، بیان کرد: گلابی سرشار از فیبر است و به کنترل دستگاه گوارش کمک می‌کند. این ماده غذایی حاوی فیبری به نام پکتین است که احساس سیری طولانی مدت ایجاد می‌کند و جلوی پرخوری را می‌گیرد.

    همچنین یک عدد سیب یک میان وعده ایده آل، خوش طعم و کم کالری محسوب می‌شود‌. هر 100 گرم کیوی به زحمت 60 کالری وارد بدن می‌کند. همین میوه‌ی کم کالری حاوی میزان زیادی پتاسیم، کلسیم وبه ویژه ویتامین C است همچنین سرشار از آب است که باعث تامین آب کافی برای سلول‌های بدن می‌شود. بنابراین به هدف لاغری نزدیک تان می‌کند.

    دکتر شیرآلی خاطرنشان کرد‌: بی تردید با خوردن هیچ میوه‌ای نمی‌شود در عرض یک شب لاغر و خوش اندام شد و اصلا هیچ ماده‌ی غذایی معجزه آسایی برای لاغری وجود ندارد در واقع این اراده و تلاش شماست که معجزه می‌کند. اما با این حال می‌توانید در چهارچوب یک رژیم غذایی سالم با کمک برخی از میوه‌ها سریع‌تر به هدف تان برسید.

    مطالب مرتبط:

    بهترین میوه های چربی سوز

    این میوه لاغر کننده را از یاد نبرید

    چگونه یک رژیم خوب و چربی سوز داشته باشیم؟

    چند خوراکی مهم برای چربی سوزی بدن

    روشی جالب و جدید برای چربی سوزی سریع

    نشانه های چربی سوزی در شما

خاصیت های مهم لیموترش که شاید نمیدانستید

Modir بازدید : 182 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 4:59 نظرات (0)

خاصیت های مهم لیموترش که شاید نمیدانستید

  • خاصیت های مهم لیموترش که شاید نمیدانستید

    خاصیت های مهم لیموترش که شاید نمیدانستید

    این میوه محبوب برای هر کاری، از مراقبت پوست گرفته تا پاک کننده آشپزخانه استفاده می شود اما وقتی زندگی لیموهایی را به شما هدیه میدهد، می توانید خیلی بیشتر از درست کردن لیموناد از آنها استفاده کنید.

    به گزارش پارس ناز لیموترش در مناطق گرمسیر که آب‌‌‏وهوای مدیترانه‌‌‏ای دارد، کاشت می‌‌‏شود. در حال حاضر بیشترین لیموترش دنیا از منطقه سیسل ایتالیا بدست می‌‌‏آید. گونه‌‌‏های مختلف این میوه در ایران هم تولید می‌‌‏شود.

    1. محافظت از میوه و سبزیجات

    با آبلیمو می توانید برش های میوه و سبزی تان را برای مدت طولانی تری نگهداری کنید. اسید سیتریک موجود در لیمو به نگهداری آنها دربرابر قهوه ای شدن کمک می کند. سعی کنید برش هایی از سیب یا آووکادو را توسط آن پوشش محافظتی مراقبت کنید.

    2. پاک کننده چند منظوره

    پاک کننده های مملو از مواد شیمیایی و آسیب رسان را با یک پاک کننده بر پایه لیمو جایگزین کنید. برای تمیز کردن آینه ها، پنجره ها و روی میزها میتوانید از مخلوط آب لیمو و آب معمولی در یک بطری اسپری استفاده کنید. با اضافه کردن یک فنجان آب لیمو به لباس شویی، لباس های سفیدتان رو بدون سفیدکننده شیمیایی روشن کنید. شما حتی می توانید لکه های فرش را با مقداری آبلیمو و نمک اسکراب پاک کنید.

    3. بهبود لکه های تیره و روشن

    شما می توانید با استفاده موضعی از آب لیمو لکه های تیره را محو کنید. آب لیمو سرشار از ویتامین C است که حتی می تواند رنگ پوست شما را روشن کند. آب لیمو را به پوست بمالید و اجازه دهید به مدت ۵ الی ۱۵ دقیقه روی پوست تان بماند. بعد از 2هفته نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

    4. سفید کردن دندانها

    با ترکیب ساده آبلیمو و جوش شیرین دندان های سفید درخشانی داشته باشید. در یک کاسه کوچک، جوش شیرین و آبلیمو را مخلوط کنید تا حباب ایجاد شود. با استفاده از یک اسفنج پنبه ای این ترکیب را به دندان ها بزنید و اجازه دهید به مدت یک دقیقه روی دندان بماند سپس با مسواک به آرامی دندانها را بشویید. این شیوه ای مقرون بصرفه برای داشتن لبخندی زیبا، بدون پرداخت هزینه های سنگین دندانپزشکی است. با این حال باید دقت داشت که این دستورالعمل را دقیق انجام دهید زیرا اگر این ترکیب بیش از یک دقیقه روی دندان ها بماند، اسید سیتریک موجود در آن باعث ساییدگی مینای دندان می شود.

    5. تسکین گلودرد

    غرغره با آب لیمو یا افزودن آن به چای داغ، یک راه عالی برای تسکین التهاب گلو است. همچنین لیمو یک ضد باکتری قوی برای خلاصی گلو از شر هرگونه باکتری است.

    6. رفع بوی نامطبوع

    عطر لیمو می تواند به سرعت بوی نامطبوع خانه شما را برطرف کند. برای این کارلیموها را بجوشانید تا یک خوشبوکننده بدون سم تهیه کنید، بدین شکل که لیموها را به مدت چند ساعت روی اجاق گاز با شعله ملایم بگذارید، بوی خوش و دلنشینی به آرامی در هوا منتشر می شود. اگر بوی بد آشپزخانه برایتان معضل شده است، با گذاشتن پوست لیمو کنار زباله ها و مالیدن لیمو روی اقلام چوبی آشپزخانه مانند کابینت ها از شر این بو خلاص شوید.

    7. مراقبت از پوست

    برای داشتن یک ماسک صورت دست ساز، لیمو و عسل را باهم مخلوط کنید. ویتامین C موجود در لیمو پوست شما را روشن خواهد کرد، همچنین عسل خاصیت ضدعفونی کننده دارد و با نرم و مرطوب کردن پوست شما مانع از ایجاد آکنه و جوش می شود. برای کسب نتیجه بهتر، این ماسک را به مدت 20دقیقه روی پوست تان قرار دهید.

    8. درمان تهوع

    آب لیمو حاوی پتاسیم است که در جلوگیری و بر طرف کردن این عارضه کمک می‌کند. برای تسکین فوری حالت تهوع، آبلیمو را با کمی شکر مخلوط کرده و بیاشامید. تازگی و عطر مطبوع لیمو باعث رفع حالت تهوع می شود.

    9. سفیدکننده ناخن

    برای پاک کردن و سفید کردن ناخن‌های خود چند قطره آب لیمو را روی ناخن خود بچکانید. فقط مراقب باشید در اطراف ناخنتان زخم یا خراش نباشد که لیمو موجب سوزش شدید آن نگردد.

    10. تمیزکردن مایکروویو

    اگر مایکروویو شما لکه دار و بدبو هست، می‌توانید با کمی لیمو این مشکل را حل کنید. یک لیمو را نصف کرده و با مقداری آب در کاسه مخصوص ریخته و به مدت سی ثانیه در مایکروویو روشن قرار دهید. وقتی دستگاه خاموش شد، درون آن را پاک کنید. از این پس بوی تمیزی و تازگی را احساس می‌کنید.

    11. صیقل دادن وسایل

    شما می توانید با یک ترکیب عاری از مواد شیمیایی که مخلوطی از یک فنجان روغن زیتون و نصف فنجان آبلیمو است وسایل چوبی خود را صیقل بدهید.

    12. ساختن یک جوهر نامرئی

    نوشتن با آب لیمو را تجربه کنید، زمانی که قطرات لیمو بر روی کاغذ خشک شود نامرئی می‌شود اما به محض قرار گرفتن در مقابل حرارت ملایم سشوار نوشته‌های شما کاملاً قابل مشاهده می‌شود.

    13. محلول ضد پیری

    آب لیمو یک آنتی اکسیدان قوی است که در جلوگیری از رادیکال‌های آزاد کمک و از پوست شما محافظت می‌کند و باعث جوان نگه داشتن ظاهر شما می‌شود. لیمو را در آب بفشارید و یک نوشیدنی مقوی و نیروبخش برای مصرف روزانه خود درست کنید.

    14. جلوگیری از شفته شدن برنج

    اگر از گلوله شدن و شفته شدن برنج هنگام پخت خسته شده‌اید، چند قطره آب لیمو به آب برنج اضافه کنید تا از چسبنده شدن برنج و شفته شدن آن جلوگیری کند.

    15. از بین برنده جوش

    صورت خود را با آب لیمو بشویید تا پوست خود را به طور طبیعی لایه برداری و پاک کرده باشید. با پنبه یا دستمال آغشته به آب لیمو بر روی نقاطی که جوش دارد آهسته ضربه بزنید تا خشک شوند.

    16. برطرف کننده آهک و رسوبات

    بدون نیاز به مواد شیمیایی تند و زننده، تمام چیزی که برای تمیز کردن رسوبات روی شیرهای آب کثیف و دسته دوش حمام به آن نیاز دارید یک نصفه لیموست. با مالیدن لیمو بر روی این سطوح به نتیجه‌ای بی‌نظیر دست خواهید یافت.

    17. درمان شوره سر

    یک قاشق غذاخوری آب لیمو را در آب بریزید و هم بزنید، سپس موی خود را با آن آب‌کشی کنید، این کار را تا چند روز تکرار کنید تا زمانی که شوره سر کاملاً برطرف شود.

    18. استفاده از لیمو به عنوان واکس کفش

    مخلوطی از یک قاشق غذاخوری آب لیمو و روغن زیتون درست کنید و بر روی کفش خود بمالید. با این برق و درخششی که روی کفش شما افتاده دیگر نیازی به واکس نخواهید داشت.

    19. تازه کردن فضای داخل یخچال

    یک توپ پنبه‌ای را در آب لیمو خیس کنید و آن را در یخچال بگذارید. این کار باعث می‌شود بوی نامطبوع یخچال از بین برود و همچنین از عوض شدن بوی غذاهای درون یخچال و به اصطلاح گرفتن بوی یخچال جلوگیری می‌کند.

    20. درمان آفتاب سوختگی

    تأثیر این کار ممکن است غیر قابل تصور باشد و یا اصلاً حس نشود اما مطمئناً با مالیدن نیمی از یک لیمو بر روی نقاطی که دچار آفتاب سوختگی شده احساس سوزش و دردناکی آن برطرف می‌شود.

فال روزانه سه شنبه 6 بهمن 1394

Modir بازدید : 258 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 4:04 نظرات (0)

فال روزانه سه شنبه 6 بهمن 1394

  • فال روزانه سه شنبه 6 بهمن 1394

    فال روزانه سه شنبه 6 بهمن 1394

    فال روزانه سه شنبه 6 بهمن 1394

    فال روزانه 6 بهمن متولدین فروردین ماه

    ممكن است دیگر از انتظار خسته و اعتقاد داشته باشید كه دیگر نمی‌توانید بیش از این منتظر بمانید،‌ اما احتمالا از اینكه می‌بینید كه هنوز اندوخته ای از صبر و شكیبایی دروجود شما باقی مانده متعجب خواهید شد. حتی ممكن است فكر كنید دیگر نمی‌توانید هیجانات خود را كنترل كرده و آنها را پنهان كنید،‌ اما این فرصتی است كه بتوانید خود را تغییر داده و از این حالت درآیید و تازه می‌فهمید كه چقدر ریسك كرده اید. در آینده ای نزدیك فرصتی پیدا خواهید كرد كه اشتیاق خود را نشان داده و این بسیار عالی است كه كارت‌های خود را نگه دارید تا زمانیكه وقت آن برسد كه ورق‌های خود را رو كنید.

    فال روزانه 6 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

    امروز ممكن است نتیجه بررسی‌هایی كه اخیرا در موردی انجام داده اید را دریافت كنید، و می‌فهمید كه موفقیت شما در این مورد اخیر خیلی بیشتر از موارد قبلی است كه تا به حال با آن مواجه بودید. رسیدگی و بررسی واقعی اكنون این گونه است كه چگونه از این اوضاع به نفع خود استفاده كنید، و زمانیكه فرصت آن پیش می‌آید آن را از دست ندهید. این مدت زیاد طولانی نیست، پس از تمام این لحظات استفاده كنید تا موقعی كه دیگران به شایستگی شما اعتراف می‌كنند.

    فال روزانه 6 بهمن متولدین خرداد ماه

    یك صدا به شما می‌گوید كه به دنبال آن چیزی كه می‌خواهید بروید، ولی صدای دیگری می‌گوید كه برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی كه انتخاب كرده اید دفاع كنید. با این وجود،‌ شما هنوز نمی‌دانید كه چه كاری درست است. به اضافه، ممكن است مهم نباشد،‌ به خاطر اینكه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست كه شما كدام یك را انتخاب كنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نكنید،‌ صبر كنید تا زمانیكه گرفتگی تان حل شود. فردا می‌بینید كه انتخاب‌های دیگری هم برایتان پیش می‌آید.

    فال روزانه 6 بهمن متولدین تیر ماه

    امروز شخص قدرتمندی شما را ترغیب می‌كند كه مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرید. و اگرچه شما با این نظریه موافق هستید كه این كار مشكلی برای انجام دادن است، و می‌دانید كه واقعا اثراتی كه بعدها از انجام این كار به جا می‌ماند واقعا پیچیده است. اگر بیش از حد تلاش كنید یا اینكه به اندازه كافی تلاش نكنید می‌بینید كه نمی‌توانید از پس آن برآیید و مسئله را حل كنید. مسئله اصلی این است كه باید خود را از تعهدات قبلی و یا عادات قدیمی ‌رها كنید،‌ زندگی خود را بر این اساس بگذارید كه نیازهای كنونی خود را تامین كنید و برای تحقق بخشیدن آرزوهایتان تلاش كنید.

    فال روزانه 6 بهمن متولدین مرداد ماه

    در پایان رابطه دوستی شما یك نور جدید به چشم می‌خورد و اگر چه شما كاملا از آن آگاه نیستید و نمی‌دانید قضیه چیست، اما همین كافی است كه لبخندی به لب‌های شما بیاید. شاید شخص جدیدی در زندگی شما پیدا شود یا شاید هم زندگی جدید تان از یك رابطه جدید حیات دوباره می‌گیرد. به هر حال،‌ انتخاب با شماست، و شما نیاز خواهید داشت كه تصمیم بگیرید كه چگونه خود را به بهترین وجه برای اتفاقات خوبی كه دارد برای تان پیش می‌آید آماده كنید.

    فال روزانه 6 بهمن متولدین شهریور ماه

    اگر كاری به نظرتان كاملا درست نرسد آنقدر احساس آشفتگی و پریشانی می‌كنید كه به سلامتی تان ضربه خواهد زد. امروز،‌ ممكن است با تصمیمی‌كه مربوط به روش و شیوه زندگی تان است در كشمكش و تقلا باشید. و نگران این هستید كه آیا دارید اغراق می‌كنید یا به اندازه كافی تلاش نمی‌كنید. با وجود این، تمایل كنونی شما ممكن است باعث شود بیش از حد تاوان كارتان را دهید، در نهایت ممكن است به خاطر این احتیاط وسواس گونه خود اشتباه كنید.

    فال روزانه 6 بهمن متولدین مهر ماه

    ممكن است امروز نسبت به موضوعی قضاوت صحیحی نداشته و تصمیمی ‌بگیرید كه زیاد عملی نباشد. خوشبختانه، اكنون مجبور نیستید كه به خاطر این رفتار غیر معقولی كه امروز در پیش گرفته اید بهای سنگینی بپردازید. كلید اصلی جستجو و بررسی‌ها این نیست كه امروز زیاد مفید و موثر باشید، بلكه سعی كنید كمی ‌تفریح كنید. شما بعدها وقت كافی برای انجام دادن وظایف تان خواهید داشت. اما در این لحظه بهتر است كه به جای اینكه كار سخت و طاقت فرسا را انتخاب كنید كمی‌ تفریح كنید و ذهن تان را از درگیری‌های كاری آزاد كنید.

    فال روزانه 6 بهمن متولدین آبان ماه

    ممكن است امروز كمی ‌وقت داشته باشید، كه به شما اجازه می‌دهد كه به خاطراتی كه در ذهن دارید برگردید و به آنها فكركنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییكه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید كه تمام تجربه‌های گذشته خود را تنظیم كرده و ببینید كه در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در یك موقعیت مشكل ، یك دید و ذهنیت مثبت داشتن می‌تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش كردن تجربه‌های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم‌های عاطفی گذشته باشد.

    فال روزانه 6 بهمن متولدین آذر ماه

    با وجود اینكه شما قادر به این هستید كه امروز به سرعت پیش بروید بدون اینكه لطمه ای به كارتان بزند، اما احتمالا از اتفاقاتی كه ممكن است در طی روزهای آینده بیفتند اطلاع ندارید. بعضی چیزها نیاز به تغیر و تحول دارند؛ شما نمی‌توانید همه چیز را به همان روال گذشته نگاه دارید. به جای اینكه منتظر باشید كه تمام موانع سر راه شما ویران شوند، سعی كنید بعضی از پیچیدگی‌ها و دشواری‌های راه خود را رفع كنید تا باز هم فرصت انتخاب كردن داشته باشید.

    فال روزانه 6 بهمن متولدین دی ماه

    امروز چیزی به ذهن شما می‌رسد، ‌و به شما اجازه می‌دهد كه خود را در راه جدید و متفاوتی ببینید. این اتفاق ممكن است برای افزایش اعتماد به نفس شما خوب باشد، اما اعتماد به نفس تازه بدست آمده شما ممكن است زیاد طولانی مدت نباشد مگر اینكه شما برنامه‌ها و نقشه‌های خود را به عمل درآورید. شما نیازی به این ندارید كه دنیای خود را در آتش بریزید. تنها به این نیاز دارید كه با خودتان پیمان محكمی ‌ببندید كه به بهترین وجه ممكن برای رسیده به اهداف تان تلاش كنید.

    فال روزانه 6 بهمن متولدین بهمن ماه

    ممكن است شما قادر به دیدن این نباشید كه دور و اطرافتان چه خبر است، اما می‌دانید به نقطه ای رسیده اید كه نقطه شروع تغییر و تحول است. تصمیمی‌كه امروز می‌گیرید، می‌تواند تاثیر مستقیمی ‌در روزها و هفته‌های آینده شما داشته باشد. به دقت به ندای درونی خود گوش دهید و به شعور و عقاید خود اعتماد كنید. اما سپس افكار منطقی خود را كنار بگذارید و مستقیما از آنچه كه قلب تان می‌گوید پیروی كنید.

    فال روزانه 6 بهمن متولدین اسفند ماه

    شما به یك روز مرخصی واقعی نیاز دارید كه در آن هم بتوانید اعصاب خود را تسكین ببخشید و هم اینكه از نظر روحی خود را تقویت كنید. اما به جای اینكه وقت خود را در اینترنت تلف كنید یا به تماشای تلویزیون بنشینید، این تعطیلی را برای یك آرامش و استراحت واقعی اختصاص دهید. می‌توانید این كار را در خانه و یا در طبیعت انجام دهید. به جای اینكه به رویاهای دیگران گوش دهید، به نیروی تخیل خود اجازه دهید خودش رویاپردازی كند و تصوراتی را برای خود ایجاد كند. اگر شما بخواهید كه آنها را به واقعیت تبدیل كنید،‌ اول باید آنها را در ذهن خود خلق كنید.

عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

Modir بازدید : 149 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 0:53 نظرات (0)

عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

  • عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    همین دست‌های توست
    که وجود تنم را شهادت می‌دهد
    عشق من!
    گفته بودم بدون دست‌هات
    نیست می‌شوم؟
    نگاهم کن.

    عباس معروفی

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    اسلحه ات را غلاف کن!
    و پرچمت را
    بر فراز دهليزهاي قلبم
    فرو کن
    تو پيش از آغاز اين جنگ،
    مرا فتح کرده اي

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    شَب در خم گيسوي تو عابر مي شد
    با هر نفست بهار ظاهر مي شد!
    اي فلسفه ي شگفت ، افلاطون هم
    با ديدن چشـمان تو عاشق مي شد.

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    دستت را که ميگيرم
    مي دانم ناب تر از تو دست هاي تو دستي نيست !
    ميدانم ماندني تراز نگاه تو چشمي نيست
    براي خنـده هايم مي خندي
    براي گريه هايم شانه مي شوي !
    مي دانم براي راست گفتن مستي نمي خواهي
    پس هميشه درقلبم ميماني .

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    وقتى چشمت را
    هنگام بوسيدن يارت
    مى بندى؛
    مرا به ياد آر
    که با چشم بسته
    در کوچه ى تاريک
    آواز مى خوانم و
    دور مى شوم

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    همه گويند که عاشق
    کر و کور است ولي
    همه جا
    عکس رخ يار و
    صدايش شنوم…!!!

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    توبرنمی گردی واین غمگین ترین شعر جهان است! که ترجمه نمی شود؛

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    اینبار زنده میخواهمت…
    نه در رویا …
    نه در مجاز…
    انتهای همان خیابان که قدم میزدیم …
    کافه کوچکی است …
    با میزهایی از چوب صنوبر …
    و رومیزی های چارخانه صورتی …
    شاد مثل دامن دخترکان رقصان در دشت…
    آنجا دو فنجان چای انتظارمان را میکشد…
    بیا
    نگذار چایم سرد شود …
    راستی
    آمدی حتما” به صدای مخملی خواننده ای که گوشه دنج کافه زمزمه میکند …
    گوش کن
    و
    مراببوس …

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    آرام بخش ها…
    حافظه ام را پاک کرده اند..،
    اما دلم می گوید…
    من کسی را …
    بسیار دوست می داشتم…!!!

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    من عادت کرده ام
    هر صبح قبل از باز شدن چشمهایم
    دوستت داشته باشم
    و برایم مهم نباشد که تو
    در کجای این شهر شلوغ
    به فراموش کردنم مشغول هستی……

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    تو را با چه رنگی توصیف کنم؟؟؟
    سبز , قرمز , آبی…
    چقدر زیبایی…
    به سپید بیشتر میمانی…
    بی شک تبارک الله را خدا بعد از خلقت تو گفت…
    میشود کمی راه بروی …
    تا نگاهت کنم؟؟؟
    میشود لمس دستانت را به دستانم هدیه دهی؟؟؟
    میشود انگشتانم لابلای تاب موهایت گیرکند؟؟؟
    میشود هر طرف سرمیچرخانم ….
    لبهایت پیش رویم باشد؟؟؟
    سپید من
    میشود تو هم اسمم را با رنگ را صدا کنی؟؟؟

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    کنارم که هَستي زمان هم دستپاچه مي شود
    عقربه ها دو تا يکي ميپرند
    اما همين که مي روي!
    تاوان دستپاچگي هاي ساعـت را هم من بايد بدهم
    جانم را ميگيرند
    لحظه هاي بي تو.

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    براي تو مي نويسم :

    براي تويي که قلبت پاک است !

    براي تويي که تنهايي ام پر از ياد توست

    براي تويي که قلبم منزلگـاه عشق توست

    براي تويي که عشقت معناي بودنم است .!

    عاشقانه ترین نوشته های رمانتیک

    مطالب مرتبط:

    متن و شعر پر احساس عاشقانه 2016

    جملات و عکس نوشته های عاشقانه

    عاشقانه ترین شعرهای جدید و پر احساس

    اس ام اس عاشقانه برای روزهای برفی

متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

Modir بازدید : 163 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 0:29 نظرات (0)

متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

  • متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    یلدا، تو را دوست دارم، به اندازه همه ستاره هایى که در چشم هایت مى درخشند،

    اى خواستنى ترینِ شب ها! طعم تو، به اندازه همه صبح هاى دل انگیز آفتابى بهار، شیرین است.

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    شب یلداست ؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه،
    نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما؛
    شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود.

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    چنین با شور و نغمه – شعر و دستان
    خرامان می رســــــد از ره زمستان
    شمردم مــــن ز چلّــــــــه تا به نـــوروز
    نمانده هیچ؛ جز هشتاد و نه روز !
    کنـــــون معکــــــــــوس بشمارید یاران
    که در راه است فصــــــــل نوبهاران . . .

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    شب یلدا ، شب یلدا ، عطر پیرهن تو داره
    شب یلدا ، شب یلدا ، تو رو یاد من می یاره
    واسه ی نشستن غم ، روی قلب پاره پارم
    عطر پیرهن تو رو بس ، یاد اسمون تارم . . .

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    از همین امشب خود را در برابر زمستان سرد بیمه کنید
    طرح پیش فروش بوسه های داغ شب یلدا با طعم لبو اغاز شد.
    برای ثبت نام لپتو بیار جلو… ماچ!

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    شب هجرانت ای دلبر، شب یلدا است پنداری
    رخت نوروز و دیدار تو عید ماست پنداری
    یلدا مبارک

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    امشب، میوه سربسته حرف هایمان را روبه روى هم مى گذاریم
    تا طعم شیرین دوستى را به کام زمستانى روزگار بچشانیم . . .

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    خوب می دانم قماری بیش این دنیا نـبود
    من ولی در حسرت بُردی،خمارت مانده ام
    سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز
    از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام . . .

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    عمرتون صد شب یلدا
    دلتون قدر یه دنیا
    توی این شبهای سرما
    یادتون همیشه با ما
    دل خوش باشه نصیبت
    غم بمونه واسه فردا

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    معاشران گره از زلف یار باز کنید
    شبى خوش است بدین قصه اش دراز کنید

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد.

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.
    یلدایتان مبارک

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    روی گل شما به سرخی انار
    شب شما به شیرینی هندوانه
    خندتون مانند پسته
    و عمرتون به بلندی یلدا
    شب یلدا مبارک

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    یلدا، مجالى است براى تکرار هر آنچه روزگارى، سرمشق خوبى هایمان بوده اند
    و امروز بر روى طاقچه عادت هایمان غبار مى گیرند.

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    یلدا، تو که مى آیى، بزرگ ترهاى شاید فراموش شده،
    دوباره به جوان ترهاى مهمان، به گرمى لبخند مى زنند.

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    یلدا، تو که مى آیى، طعم گرم و صمیمى گرد هم آمدن خانواده ها را دوباره مى توان حس کرد.

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    امشب، میوه سربسته حرف هایمان را روبه روى هم مى گذاریم
    تا طعم شیرین دوستى را به کام زمستانى روزگار بچشانیم.

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛
    ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است.

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    شب یلدا، «شب عاشقان بی دل» آکنده از عطر مهربانی، سرشار از ترنّم عشق و لبریز از تبسّمِ آینده باد!

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند زودتر صبح بشه هم هستی ؟

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    شیرینىِ در کنار هم بودن لبخندهاى امشب، هزار بار بهتر از اشکِ حسرت ریختن بر مزار جدایى هاى فرداست.

    متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا

    ما منتظر صبح شب یلداییم
    دستی به دعا تا فرج فرداییم
    شب یلدایتان مبارک

    مطالب مرتبط:

    زیباترین عکس نوشته های شب یلدا

    عکسهای زیبای تزئین شب یلدایی برای عروس

    کارت پستال های زیبا و جدید تبریک شب یلدا

    زیباترین مدلهای تزئین هندوانه شب یلدا +عکس

    عکس و کارت پستال شب یلدا

همسر بنیامین جلوی دوربین «سلام بمبئی» رفت

Modir بازدید : 141 چهارشنبه 04 فروردین 1395 : 13:27 نظرات (0)

شایلی همسر بنیامین بهادری به عنوان آخرین بازیگرپروژه سینمایی «سلام بمبئی» جلوی دوربین رفت.

به گزارش عصرایران از مشاور رسانه ای این پروژه، پس از اینکه بنیامین بهادری خواننده و بازیگر پروژه تولید مشترک ایران و هند،اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین حسن پویا رقم زد، «شایلی» همسر بنیامین نیز به جمع بازیگران«سلام بمبئی» پیوست و بازی خود را آغاز کرد.

 

همسر «بنیامین» ایفاگر نقش مقابل این خواننده است  که در این فیلم به عنوان یک دخترهندی هنرنمایی می کند؛ با توجه به اینکه «شایلی»مسلط به چند زبان دنیا از جمله زبان هندی است،  تمام دیالوگ های این بازیگر به زبان هندی بوده و در جریان قصه،رابطه عاشقانه پیچیده ای بین او و«بهادری»رخ می دهد.

گفتنی است«شایلی و بنیامین»اخیرا زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند و نقشی آفرینی آنها در پروژه سینمایی«سلام بمبئی»برجذابیت این اثر سینمایی افزوده است.
 
«سلام بمبئی» که تهیه کنندگی آن بر عهده «جوادنوروزبیگی»است ،ملودرامي عاشقانه بوده و داستان آشنايي يك دختر هندي و يك پسر ايراني را روايت ميكند كه هر دو دانشجوي پزشكي هستند و درگير اتفاقات پيچيده اي مي شوند .

بازيگران ايراني اين فيلم:محمد رضا گلزار، بنيامين  بهادری،شایلی،بهروزچاهل
 
بازيگران هندي Dia mirza-Gulshan grover­­­­­-Poonam dhillon-dalip tahil-simran mishrikoti:
 
سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از:نویسنده وکارگردان:قربان محمدپور،تهیه کننده ایران:جوادنوروزبیگی،تهیه کننده هندی: Pahlaj Nihalani، مجری طرح و مدیرتولید:حسن نجاریان دریانی، سرمایه گذاران: امیدرضا کشتی آرای، جواد نوروزبیگی، حسن غلامی، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، فیلمبردار: مهرداد سلیم خانی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، صداگذار: علیرضا علویان، جلوه های ویژه بصری: امیررضا معتمدی، تدوین: سهراب خسروی، طراح گریم: کامران خلج، آهنگساز:Dilshaad Shabbir Shaikh، دستیار اول و مدیر برنامه ریزی: علیرضا شمس شریفی، هماهنگ کننده ایران و هند: بهروز چاهل، مشاور پروژه: فاطمه قدیری نژادیان، مشاور تهیه کننده: علی ایرانی، دستیار یک صحنه و لباس: ثنا نوروزبیگی، منشی صحنه: ساناز هرندی، دستیار تولید: آرزو رحیم آبادی، عکاس: ایران انتظام، گروه فیلمبرداری ایرانی: محمد عزت خواه، حامد عزت خواه، بهادر مافی، گروه فیلمبرداری هندی:Shiv shankar mohanty،Antony v jose Sajan، Hasibddin،Faiyez khan، گروه تولید هندی: Paradeep Keshvani،‏Nadine Millan، دستیار دوم کارگردان: یوسف وجدان دوست، گروه کارگردانی هندی: Munesh Rawat، مجری گریم خانم ها: فرشته موسوی، دستیاران لباس هندی:Saba sheikh- Anindita Singhvi،مدیراموربازرگانی: پوریا ناصربخت، دستیاران صحنه هندی: Hiren Gandhi، دستیاران صدا: جمال دهقان، بهنام عباسی فر، دستیار تدوین: علی نهاوندی، امور مالى: منوچهر پاویر، دستیار مالی: سما شایگان، مدیرتدارکات ایران: مسعود نوروزبیگی، دستیار تدارکات ایران: مختار ذاکرى،مشاور رسانه ای: محسن سرافراز.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 1,084
  • بازدید سال : 12,872
  • بازدید کلی : 53,284
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین